pondělí 30. března 2015

Jedenáctý týden

Tento týden tu moc věcí ke čtení nenajdete, začínáme tu mít docela napilno. A když není práce tak se snažím víc odpočívat (anebo dohánět to co nestíhám). Takže dnešní čtení bude krátké, předem se za to omlouvám a budu se snažit příště napsat více.

Pondělí, 23. 3.

Odpočinek a práce, všechno dohromady. Zde si můžete prohlédnout naší kancelář, chaos všude kam se podíváš.  


Úterý, 24. 3.

Ráno na kole ke krosovému okruhu, tady jen tak lehce jeden okruh s klienty a jeden sama + běžecká cvičení. Po běhu se přesouváme do kavárny, poté k pláži na plavání v otevřené vodě. Z každé větší vlny mám tak trochu respekt, pořád si dobře pamatuji na tu velkou vlnu, která mě při triatlonu semlela.
Odpoledne vyrážíme směr Barranco de Velho, po cestě se ale odpojujeme a už jen ve dvou pokračujeme do Loulé. Tam si dáváme kafe, Pasteis de Natas a ještě pořizujeme nějaké švihlé fotky, aby bylo na co vzpomínat. 




Po cestě zpět dochází k zcela nečekané situaci... ztrácíme se :-) Já to fakt nechápu, jedeme tou samou cestou zpět a já jsem schopná zabočit blbě i tam kde to znám. Když pak vidím nájezd na dálnici, tak mi dochází, že asi jedeme trochu blbě. No jo, špatná odbočka. Nakonec ale dorazíme v pohodě domů, i s menší zajížďkou. 

Středa, 25. 3.

Ráno plavání v bazénu, hlavně technika, na konci se nechávám ukecat ke čtyřem sprintům na 25m, takový bonus na konec. Po bazénu vyrážím s ostatními na intervaly do kopce, tenhle trénink vlastně jedu poprvé, obvykle ve středu běhám. Původně jsem doufala, že dám ty kopce dvakrát. Nakonec to ale jedu čtyřikrát, poprvé jedeme všichni spolu a pomalu, podruhé už to jedu rychleji, potřetí ještě o něco rychleji a pak si to dávám ještě jednou, protože mám prostě kopce ráda. Navíc mám zítra volno v tréninku tak se dneska můžu zřídit dle libosti.
Večer vyrážíme do restaurace, hned po jídle ale valím domů, zítřek bude náročný už od rána a potřebuji se pořádně vyspat.

Čtvrtek, 26. 3.

Náročný den, jako vždycky, ale dneska o něco víc. Den, kdy je mým nejlepším kámošem kafe a mezi příjezdy a odjezdy se zahrabávám do ticha pokoje s knihou.

Pátek, 27. 3.

Ráno plaveme v bazénu, mám tu rychlejší trénink na tempo z mého testu CSS. Celou dobu si říkám, že to je hrozně pomalé, že si budu muset dát test znovu. No a při poslední čtyřstovce skoro nestíhám to protivné pípání a zaostávám tak o 1-2s. 
Po bazénu jdeme na dráhu, moc se mi do rychlosti nechce, taky si hledám výmluvy proč neběhat, Philip mě ale donutí a tak běžím co to jde. Po tréninku jsem teda docela hotová, ne docela, úplně.
Ještě před odpoledním kolem dělám jednohubky, které si vezmeme na kolo. Vypadá to možná hodně pracně, jsou to ale jen zbytky od oběda, smíchané s vejcem a zapečené v troubě...




Odpoledne vyrážíme na kolo, nějakým omylem jsem v nejrychlejší skupině. Ještě se po cestě snažím nenápadně zaplout do druhé skupiny, ale nedaří se mi to, zůstávám v první. Po cestě byly kopce, že jsem tam málem duši vypustila. To pak jen člověk vidí ceduli se sklonem 13 a 14% a začíná se modlit. Aneb jak by řekl kamarád z Dailymile: "Shut up legs!", na mě by teda možná více platilo: "Shut up brain!". 

Sobota, 28. 3.

Ráno vyrážím se Scottem a Lynn na trh v Loulé, pomoct s nákupem a pak zase něco popracovat doma. 


Odpoledne v bazénu plaveme jen techniku, potom vyrážím běhat, jen krátký běh 6 km. 

Neděle, 29. 3.

Monchique! Dneska je tu fakt teplo. Dle doporučení máme vypít 6 lahví než dojedeme do Monchique, zvládám tři a hodně brzy poznávám, že to je zatraceně málo. Teplo obecně nesnáším moc dobře, sport v zimě je v pohodě, ale v teple fakt trpím. Časovku na Foiu si hodně rychle rozmyslím, místo toho vyrážím s klienty jako doprovod, během cesty mě chytají mé obvyklé křeče do chodidel, u toho se ale snažím povzbuzovat ty co jedou nahoru. 


České trio s Tomášem a Jitkou.


Cesta domů byla dlouhá, jen jsem si pořád říkala, že jsem to s tím pitím hodně zapytlila. Večer mi nebylo moc dobře, na radu Lynn jsem vypila hrnek vlažné vody s citrónem a dvěma lžičkami soli, to byl asi největší výkon dne, protože to bylo fakt nechutný. Napříště si určitě budu pamatovat pořádně pít, dnešní lekci jen tak nezapomenu...



Hodiny za tento týden:

Plavání: 4:30
Kolo: 13h
Běh: 2:30

Celkem: 20 hodin

Žádné komentáře:

Okomentovat